Varför jag flyttar!

Alla människor har olika mål och drömmar här i livet.

Mina drömmar finns absolut inte här.

Jag vill inte stanna i min trea i Kärrtorp tills jag dör.

Jag vill inte över huvudtaget vara kvar i Stockholm då jag känner att jag är klar här.

Stockholm har ingenting att erbjuda mig längre.

Har känt länge att jag inte vill bo kvar här och resultatet har blivit att jag flyttar mycket som ni säkert redan vet.

Girl on the move är det jag eller haha.

Många frågar mig varför jag flyttar så långt från Stockholm, men varför inte?!

Vad är det som är så speciellt med den här staden som gör att alla vill stanna?

Är det någon sorts rädsla för att lämna sitt gamla liv?

Eller är det så att folks drömmar är att bo i en lägenhet i Stockholm?

Jag vet bara en sak det är verkligen inte min dröm och ingen ska få stoppa mig från att göra det jag vill i livet.

Kan ärligt säga att jag inte lämna speciellt mycket här i Stockholm mer än några speciella människor som finns i mitt liv, en resten är ingenting som jag kommer att gråta över.

Hoppas detta gav er en bättre bild om varför jag flyttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback