Tack till alla igår

Jag har så grymt tråkigt.
I morgon är det jobb och 14.30 ska jag möta upp grisen (Linnea) och agro biet (Kim) in le stad.
Herregud vad jag har tråkigt.
Kan inte direkt gå ut idag eftersom att jag jobbar imorgon.
Mamma ligger och kollar på film och min älskling är bakis i sängen.
How fun for me.

Igår hade jag grymt kul.
Tack till alla som gjorde min och Oscars dag igår.

Fick som sagt ett Kinect av Oscar igår och tror ni inte ahns storebror slår mitt rekord.
Har försökt slå det idag men det går inte.
Inte okej! Haha!
Men det var riktigt roligt.

Nej nu måste jag hitta på någonting innan jag blir knäpp.


För ett år sedan när jag ocj Oscar var på saw i 3D. Så grymt snygga glasögon eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback