Hälsa till satan vi hörs!

har tänkt på det länge verkligen tänkt
hur jag ska få dig oh förstå hur det känns
hur jag ska närma mig detta våga berätta
släppa få hjärtat att lätta
rädd att jag kanske hade läst dig fel
kan jag säga nu med säkerhet
att min första instinkt var korrekt
nu vill jag uttrycka det i klartext
du är helt klart unik och speciell
universumet viker dig själv
från den djupaste platsen
mörkaste delen av min själ
då jag berättade det här
jag hoppas jag drömmer
att marken du går på
går sönder vad som än händer

jag hoppas att ditt vin
blir till vatten
blixtar prickar dig
hälsa till satan vi hörs

jag hoppas att olika olyckor
händer du vet vad jag känner
jag vet att du hör
jag hoppas du
du får leva med det resten av ditt liv
att du lever med det i all evig tid

jag hooka dig en plats att
bo när det var svårt
gav dig min axel
när du var full av gråt
lånade pengar att klara dina knipor
hamnar du i helvetet
skicka mig ett vykort
min kamera försvann
du skyllde på min föredetta vän
som du dessutom knulla i min säng
vill hellre genomleva 99 jävla vintrar
rulla naken över krossat glas äta fimpar
än att nånsin igen känna dina vibbar
du ljög fan bättre än delfinerna simmar
huvudperson i mina sämsta minnen
om du var sist på jorden i elfte timmen

så hoppas jag hoppas jag
så hoppas jag hoppas jag
så hoppas jag hoppas jag
så hoppas jag

jag hoppas att ditt vin
blir till vatten
blixtar prickar dig
hälsa till satan vi hörs

jag hoppas att olika olyckor
händer du vet vad jag känner
jag vet att du hör
jag hoppas du
du får leva med det
du får leva med det
du får leva med det resten av ditt liv
du får leva med det

du spela mina nerver ut till dom brast
fick cancer i röven vart jag än satt
denna här belöningen blir ditt tack
hoppas att din utförsåkning går snabbt
att dom skriver idiot i ditt pass
att du i ditt nästa liv blir en mask
fan vad jag behövde få detta här sagt
bli två ton lättare än vad jag varit

jag hoppas jag drömmer
att marken du går på
går sönder vad som än händer

jag hoppas jag drömmer
att marken du går på
går sönder vad som än händer

jag hoppas att ditt vin
blir till vatten
blixtar prickar dig
hälsa till satan vi hörs

jag hoppas att olika olyckor
händer du vet vad jag känner
jag vet att du hör

Jag hoppas att du aldrig någonsin
igen kan komma ihåg en pinkod
alltså aldrig även om du får en ny
och må din klocka alltid gå 20 minuter
för sakta så att du alltid kommer för sent
och må köttätande myror äta upp dina ögonlock
så att du alltid är trött och även när du
är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut
och må dina hårddiskar för evigt alltid crasha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback