Stockholm

I morgon åker jag till Stockholm.
Ska upp riktigt tidigt eftersom att mitt tåg från Växjö station går mot Alvesta 06.51.
Någonting jag stör mig på är att jag aldrig kan boka platsen med 4 säten på tågen då dem alltid är tagna.
Riktigt jobbig att sitta med hund + packning på en tvåa och ha någon brevid sig.
Tindra kan inte ligga ordentligt och jag sitter obekvämt och kan inte hålla på med datorn.
Tycker att veolia tågen borde skaffa hundvagnar eftersom att dem har kupe vilket skulle vara jätte skönt när man reser med hund.
Men men det är bara att stå ut.

Linnea fyller 19 nästa onsdag. Ska bli kul. Har dock inte köpt någonting jätte speciellt till henne men det är väl tanken som räknas eller?


Dagen då vi smög in Tindra på donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback