Nu ni

Har inte bloggat eftersom att det inte har hänt någonting speciellt.
Linnea fyller 19 idag så grattis grattis till mellan-åldern som betyder precis ingenting XD
Men jobbade idag som vanligt men hde med mig Tindra.
Hon var duktig och låg och sov.
Sedan kom mamma och jag fick ta Kevin (min äldre brors son) och vara barnvakt ett tag.
Så fick nada gjort på jobbet men det var kul.
I morgon bär det av tidigt som f*n med bilen för vi ska på några visningar på gårdar.
Har även fått ett speciellt erbjudande som jag kan tala om senare om jag tar det eller inte ;)
Idag blir det middag med min faimilj här hemma. Det blir pojkvän, mamma, bror, hans två barn och bästa Anne-sofie.

Älskar den här bilden på dem två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback