Pyssel

Idag åkte jag till stan och träffade Linnea för att överlämna Baloo åt sitt öde.
Nej skojade bara hon ska vara hundvakt ett par dagar.
Efter jag lämnat Baloo så gick jag till elgiganten för att byta mina hörlurar som slutade fungera igår.
Det roligaste är att Oscar sa att hans ena hörlur gått sönder och jag sitter och pratar om hur bra mina är som håller och vad händer då när jag ska sätta igång och lyssna på musik? Jo då har ena hörluren dött.
(Somliga straffar gud medesamma eller vad).
Men när jag var på väg hem så kunde jag inte låta bli att gå in på Panduro hobby.
Som sagt jag gick där ifrån 200 spänn fattigare.
Men det var så värt det.
Nu är jag klar med två julklappar men har några kvar.
Jag som trodde jag var smart och tänkte börja tidigt men icke sa nicke jag är ute i sista stund ändå.
Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback