I'm back

Nu är vi hemma från landet.
På landet passade jag på att testa att göra en julkrans till dörren.
Den blev jätte bra men kom inte på något bra sätt att sätta upp den på så självklart åkte den ner i lördags när det blåste så mycket.
Hade nästan storm. Men det var ganska mysigt.
Ska kolla på några fler gårdar på onsdag som ligger lite på olika ställen.
Hoppas vi hittar vårt hem nu.
Ska bli skönt att flytta från Stockholm.
Gillar inte riktigt den här stan.
Eller jo jag älskar den men hatar den samtidigt.
Jag tror att flytten från staden kan vara bra för alla inblandade.
Inte minst sagt hundarna.
Jag mena vem drömmer inte om en egen gård på landet.
Peronligen kan jag inte förstå hur man kan längta efter att få en lägenhet mitt i stan.
Tycker bara att blir stressad och att man inte har tid att göra det man verkligen vill, man får inte direkt någn tid för sig själv.
Jag söker lugnet och stillsammheten ute på landet och ta mig fan jag ska få det också!


Dålig bild men den är tagen hos min morbror som jag bodde hos ett tag och bilden är fotad med en mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback