Drömmar och mål

Jag tror att det är oerhört viktigt att ha drömmar och mål i livet.
Även om drömmarna eller målen känns väldigt långt borta så tycker jag att man fortfarande att man ska försöka så gott man kan att förverkliga dem.
Mina drömmar och mål i livet är igentligen inte så långt borta.
Ett mål jag har haft sedan jag var liten är i stora drag att vara lycklig.
Att hålla på med det som gör mig glad och umgås med folk jag trivs med och att hitta min egen fristad här i livet.
Nu vet jag också att man kan inte vara lycklig jämnt och städigt.
Livet har nedgångar också som jag anser är väldigt viktiga.
Om man inte varit på botten så kan man inte ta sig upp till toppen.
Att kämpa för det man vill är bra för själen.
Att få allting serverat kan inte vara kul.
Så jag strävar just nu efter alla små saker som gör mig lycklig och jag är nästan framme!

Vad är lycka för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback