Aj

Ligger i sängen efter en dag där ingenting har hänt.
Lägger mig tidigt då jag har ont som f*n i örat.
Ingen aning om varför det gör så ont. Men om ni någon gåbg har flugit och fått ont i öronen så vet ni hur det känns för mig just nu haha. Förra gången jag var uppe från Växjö fick jag jordens urinvägsinfektion med feber och illamående och hela packetet. Inte nice om jag säger så.
Men nu ska jag inte till Växjö mer :(

På onsdag ska vi kolla på tre gårdar som sagt och Älsklingen skulle igentligen föjt med då vi trodde han var ledig men nu visar det sig att så är inte fallet vilket var en besvikelse för båda.
Det är inte bara jag som ska vara involverad i gårds köpet utan han också men får väl ta bilder som vanligt.
Nä nu ska jag hasa mig ner under täcket och tycka synd om mig själv och sova.

Gamal bild från när jag bodde i Märsta (bilden tagen precis innan jag skulle ut till stallet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback