Blaj

Var ute och firade Markus igår då han fyllde 18.

Åkte hem ganska tidigt då jag är ganska förkyld så vart väldigt seg.
Just nu ligger alla och sover vilket inte är så roligt för mig som sitter här kl 12.30 på en söndag helt själv.
Förstår inte hur dom kan sova så mycket.

Idag skulle jag ha dragit till gymmet men är verkligen sjuk så måste skippa det.
har ont i hela kroppen. Inte kul.

Igår åkte jag och Linnea för att se Lejonkungen i 3D.
Den var jätte bra.
Alla har sätt Lejonkungen men att den var i 3D var helt underbart.
Vi kännde oss lite löjliga eftersom att det var jag, Linnea och en j*vla massa ungar.
Men vi satt och log nästan hela föreställningen.

Är det konstigt om man gråter till Lejonkungen?


Kommentarer
Mikaela

Ååh jag såg också den för några dagar sedan. Sjukt bra!

2012-01-16 @ 09:16:56 URL: http://impuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback