universitets brudarna

Linnea sover och själv har jag kollat några avsnitt av My life as Liz.
Rolig serie faktiskt.innea ligger och hummar i sömnen hela tiden vet inte om jag ska väcka henne eller om jag ska låta henne sova eftersom att hon är sjuk.
Det enda jag har nu är mig själv och mina tankar. Har funderat på att renskriva mina anteckningar från föreläsningarna men har inte riktigt lust med det.
Jag och Linnea funderar på att gå med i en nation vi har dock inte bestämmt oss för vilken. Det finns en som verkar rolig med en hel jäkla massa festande men samtidigt så vet vi inte så mycket om de andra nationerna så vi får se.
Vi har bokat in två sittningar som vi vill på. Den ena är myggjakten för norrlandsnation och den andra är något i stil med den blötaste sittningen eller nått sånt och den är från östergötanation. Båda sittningarna är den här månaden så det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback