Lalalala

inge jobb idag. Ganska skönt. Vaknade i morse av att jag hörde nyheterna börja på tv och doften av kaffe. Slängde mig upp ur sängen för att sedan inse att det måste ta mig f*n ge mig minst 100 vuxenpoäng ;) Dagens schema består endast av städning och att sätta upp alla julgrunkor. Började lite smått igår med julsakerna men absolut inte allt. Kan inte riktigt sätta upp precis allt som tex granen för det äär lite för tidigt. Men vi ska ha samma gran som förra året (en blå glittrig gran). Det är min och mammas grej att ha lite konstiga granar eller bara pynta dem helt knasigt.

Här är granen från förra året (blå glittrig) och något man inte ser är att vi har istället för jul kulor olika saker som läppstift, laptop och skor. Dock inte riktiga utan de är julkulor i rolig form. Och alla är rosa. Vi hade även vanliga julkulor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback