Yay

På söndag så åker jag Oscar och mamma och tittar på huset igen.
Ska bli kul.
Vart inge jobb idag men det gjorde ingenting för då kunnde jag få en sovmorgon, gick upp 09.30.
Har varit ute med vovvarna i slasken och snart ska jag åka iväg.
Har verkligen inte gjort ett piss sen jag vaknade. Det är såååå skönt ibland att bara vara hemma och inte göra ett piss.

Det ska bli så skönt att flytta. Även om vi inte får det här huset så kommer vi leta vidare.
Är så trött på stan (som jag sagt många gånger förut och ändå längtar jag tillbaka när jag inte är här).
Stockholm är helt okej i små doser haha.
Är trött på att alla känner alla och att man alltid ska göra saker hela tiden. Jag vill bara ha tid för mig själv ibland.
Så bye bye Stockholm och hej landsbyggd


Utsikten från mitt lilla hus hos lasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback