Nästan överkörd på motorvägen

Var och hämtade mammas bil idag. Och tro det eller ej men vi fick soppatorsk på motorvägen. Shit vad pinsamt. Vi skulle till närmaste mack och tanka men kom aldrig så långt. Och just idag så hade både jag och mamma glömt mobilerna hemma. Ibland känner man sig verkligen lyckad. Men men det är sånt som händer. Fick hjälp efter tio minuter och kunde åka till macken. I morgon åker jag och Linnea till landet. Vi tar självklart med oss Tindra. Ska bli skönt att komma bort från stan ett par dagar. Vilket påminner mig om att jag fyller år om 5 dagar. Det hade jag påriktigt glömt bort. Men jag ska iaf dissa all äcklig fylla under nyår och bara ta det lugnt på landet. Klarar inte av alla dessa äckligt fulla människorna just nu. Finns f*n inge värre än nyårs fylla då det verkar vara någon sorts tävling om vem som kan supa mest! Så bye bye i'm uot of here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback